Strona glowna

    Zalozenia projektu
    Etapy budowy
    Rysunki i obliczenia
    Problemy i rozwiazania
    Wykorzystane podzespoly

    Kontakt
    Ksiega gosci (..)

 

 

od motoru ... do quada

Relacje z budowy

Etapy: 0-5  6-10  11-15  16-20

 Spis tresci 

Etap 11 - Wykonanie wahaczy przednich

 Wykonane prace 
  1. Dociecie i zukosowanie profili
  2. Dociecie tulei pod tuleje metalowo-gumowe
  3. Dopasowanie plaskownika w wahaczach gornych
  4. Wykonanie kompletnych wahaczy przednich z osiowaniem tulei

 Stwierdzone usterki  brak


Etap 12 - Wykonanie wahacza tylnego

 Wykonane prace 
  1. Dociecie i zukosowanie profili
  2. Dociecie rury grubosciennej na wymiar
  3. Dopasowanie kata i polaczenia profili z rura

 Stwierdzone usterki  brak


Etap 13 - Dospawanie przedniej konstrukcji do ramy motoru i wzmocnienie

 Wykonane prace 
  1. Ustawienie rownoleglosci obu ram
  2. Ustawienie odpowiedniego przylegania konstrukcji do ramy motoru
  3. Przyspawanie przedniej konstrukcji do ramy motoru
  4. Dopasowanie profili wzmacniajacych
  5. Przyspawanie profili wzmacniajacych do przedniej czesci ramy motoru
  6. Sprawdzenie poprawnosci wykonanej konstrukcji

 Stwierdzone usterki  brak


Etap 14 - Wykonanie i przemyslenia dotyczace montazu przednich wahaczy do ramy

 Wykonane prace 
  1. Wykonanie plaskownikow z otworami
  2. Ustawienie rowneglosci oraz prostopadlosci kompletow: tuleja metalowo-gumowa + sruba + plaskowniki + nakretka
  3. Dopasowanie kompletow do ramy oraz wyznaczenie miejsc przyspawania

 Stwierdzone usterki 
  1. Nalezy poczekac na rozwiercone wahacze i dopiero razem z nimi przyspawac tulejki do ramy

Etap 15 - Pierwsze prace z ukladem kierowniczym oraz badanie amortyzatorow

 Wykonane prace 
  1. Toczenie rury grubosciennej pod lozyskowanie kolumny kierowniczej
  2. Ustalenie osiowosci kolumny
  3. Zamontowanie samonastawnego lozyska w oprawie do ramy przedniej
  4. Zamontowanie kolumny kierowniczej do ramy
  5. Wykonanie plytki probnej z drewna w celu ustalenia dzialania ukladu kierowniczego
  6. Ustalenie polozen drazkow kierowniczych
  7. Wykonanie przyrzadu dzwigni do badania sily oraz ugiecia amortyzatorow w celu pozniejszego wyliczenia sil uginajacych amortyzator na wyliczonym ramieniu wahacza przedniego
  8. Ustalanie polozen amortyzatorow przednich
  9. Badanie masy przypadajacej na os przednia (na amortyzatory i wahacze)

 Stwierdzone usterki 
  1. Zaprojektowany nietypowy trapez kierowniczy nie jest mozliwy do wykonania
  2. Zwrotnice F126p maja prawdopodobnie wbudowane odchylenia ramion zwrotnicy
  3. Probna plytka z drewna musi zostac inaczej wykonana (prosciej)
  4. Amortyzatory od Kawasaki prawdopodobnie beda za slabe na tyl quada



Etapy: 0-5  6-10  11-15  16-20

...Poprzednie    Nastepne...

 

    Licznik odwiedzin: 2110
    Aktualizacja: 10-04-2010

    statystyka

 

    Haslo:   
 

 

 

 

zaprzyjaznione strony:




This site created by ...::: aDI (dagg3r) :::... [contact here] . [www]